Luxaflex® Outdoor heeft in 2011 drie shopconcepten in de markt gezet, gelieerd aan de loyaliteitsprogramma’s voor dealers.

Shop-in-Shop
De Shop-in-Shop presentaties hebben ‘lifestyle’ als uitgangspunt. Door de warme materiaal-keuze van displays en producten en de sfeer die de gebruikte terrassen en het ‘gras’ creëren, komt de consument in een eigentijdse en herkenbare omgeving terecht. De shop is dusdanig ingericht dat alle mogelijke opties en producten optimaal aan bod komen. Zo kan de consument de kwaliteit en diversiteit van Luxaflex® echt ervaren.

Krachtige online ondersteuning
Het Luxaflex® Outdoor Concept biedt daarnaast ook krachtige online ondersteuning. Uit on-derzoek is gebleken dat het merendeel van de consumenten zich bij aankoop van buitenzon-wering online informeert. Luxaflex® ziet de websites dan ook als deel van het concept. Zo zijn de verkooppunten te vinden via de dealerlocator op luxaflex.com.

 

Ook op Our Blog, de lifestyleblog van Luxaflex®, worden de oplossingen die Luxaflex® Outdoor biedt onder de aandacht gebracht. Geïnspireerd? De Luxaflex® Outdoor Collection wordt online gepresenteerd op onze Imagine Studio via luxaflex.com. Deze online tool biedt met twee muisklikken de mogelijkheid een indruk te krijgen van de impact van de doekkeuze op de sfeer in huis en tuin.
Voor meer informatie:

 

Luxaflex Nederland
Lisette van Zelst
Tel. 0184-674 132

www.luxaflex.nl